פיתוח, תכנון וייצור אבי טיפוס

אם יש לך רעיון למוצר או רק תכנון חלקי שלו, בארוטק תקבל שרותי פיתוח והנדסה מלאים כולל תכנון חשמלי, עריכת מעגלים במערכות מתקדמות ובניית אבי טיפוס.

תכנון אב טיפוס למוצרי אלקטרוניקה

חברת ארוטק המובילה בפתרונות אלקטרוניקה מעניקה ללקוחותיה סל שירותים מקצועי ומקיף, הכולל בין היתר תכנון אב טיפוס למוצרי אלקטרוניקה. התכנון מהווה חלק מהותי מהפתרון הכולל הנדרש לפיתוח והחדרת מוצר חדש לשוק. בארוטק תקבל שרות אישי ומענה גמיש לכל צרכי ההנדסה והתפעול שלך ובמחירים אטרקטיביים. כלקוח ארוטק, תקבל תמיכה ויעוץ טכנולוגי מלא ללא עלות כעזרה לשיפור הפיתוח והיצור שלך.

הצורך בתכנון אב טיפוס

תכנון אב טיפוס הינו שלב חשוב וחיוני בהליכי ייצור של מוצרים חדשים, המהווה בסיס לבניית המוצרים ואשר באמצעותו נבחנת יעילות וכדאיות ההליך ומתאפשרת הגעה למוצר סופי אופטימאלי. למען מטרה זו חברתנו מעמידה לרשות לקוחותיה צוות מומחים מהשורה הראשונה האחראי על תכנון ובניית אב טיפוס מושלם העונה במדויק לצרכי המוצר שלהם. בהמשך, מכיוון שכבר תכננו ובנינו תהליכי ייצור, המעבר לייצור סדרתי יהיה מהיר, קל וחסכוני.

תהליך תכנון מקצועי ואמין

לחברתנו יש את כל כוח האדם, האמצעים, החומרים, הכלים והציוד הנדרש לתכנון ובניית אב טיפוס למוצרי אלקטרוניקה. כל זאת בהליך אמין ובטוח המתקיים בשקיפות מלאה מול הלקוח. ההליך מתחיל בפגישה של היזם עם צוות המפתחים שלנו ובסיעור מוחות של תכנון ופיתוח אב טיפוס למוצר החדש, וממשיך עם תוכנית עבודה שעל פיה נדאג להרכיב אב טיפוס בדיוק מרבי וללא טעויות. לאחר מכן, כאשר אב הטיפוס כבר מוכן נוכל לבדוק בעזרתו את טיב עבודות ותפקוד המוצר ולברר אם יש צורך לשנות ולשפר את מרכיביו ותכונותיו. זאת עד לקבלת אב טיפוס סופי ומוצלח הן מבחינה תפקודית והן מבחינה עיצובית.

העברה מפיתוח ליצור

מאחר וארוטק הנה גם גוף יצורי, פיתוח המוצר מתבצע בחשיבה ליצור וכבר בשלב זה נבנה תיק המוצר מלא, הכולל גם את מפרטי תהליך היצור, המאפשר המשך מידי של היצור הסדרתי בארוטק ללא צורך בשלב נוסף בין הפיתוח ליצור. בדרך זו אנו מבטיחים איכות מוצר מרבית במחירים אטרקטיביים.