מחפשים שותף איכותי להרכבת למעגלים אלקטרונים? – מצאתם את ארוטק

ייצור PCB (מעגל מודפס) והרכבתם זו משימה למקצוענים.  יש חשיבות רבה לתפקודו התקין והאמין לטווח ארוך של כל מעגל מודפס (PCB) ומעגל אלקטרוני מורכב . מערכות רבות בתחומים שונים בחיינו כוללות מעגלים אלקטרונים – החל ממכשירי חשמל פשוטים, עבור ברכיבים שונים של מערכות מעולם התחבורה וכלי רכב שונים ועד למערכות ממוחשבות ומערכות נשק מתוחכמות. לכל אלו יש עמוק בתוכן מעגל מודפס אחד לפחות, לעיתים גם מספר מעגלים המחוברים ביניהם.

על מנת להיות בטוחים שהמערכת הכוללת את אותו מעגל אלקטרוני תהיה אמינה ותקינה – חייבים לדאוג לרמת ייצור גבוהה ביותר. ייצור מעגלים מודפסים והרכבתם הינו תחום הדורש מקצוענות ומיומנות גבוהה ביותר. ארוטק הינה חברה שצברה ידע וניסיון רב בתחום.

אם אתם זקוקים למערך איכותי ומוקפד לייצור והרכבה של מעגלים אלקטרונים – אנחנו הכתובת.

 

לא לכל אחד יש יכולות ייצור

גם אם תכננתם ופיתחתם מוצר מצוין – לא לכל אחד יש פס ייצור משלו, או הצדקה כלכלית לפתח אחד שכזה. יתרה מכך, לא כל מי שיודע לפתח מוצר גם יודע לייצר אותו ברמה גבוהה – זו משימה אחרת לחלוטין והיא דורשת מקצוענות וכמובן מיומנות רבה. אם אתם רוצים לייצר רק אב טיפוס קודם, ואחר כך לייצר כמות קטנה – שווה לכם להקים קו ייצור יקר רק עבור זה? תצטרכו לדרוש עבור המוצר סכום עתק על מנת לכסות את ההוצאה – זה יהפוך אותו ללא משתלם בעליל. לפתח קו ייצור מאפס זו משימה לא קטנה והיא ממש אינה משתלמת כאשר מדובר במוצר נקודתי או במפרט של לקוח אחד וזהו.

חברת ארוטק מתמחה במתן שירותי קבלנות משנה ליזמים ולחברות המעוניינים לייצר וגם לפתח מוצרים אלקטרוניים. החברה עוסקת בפיתוח, בתכנון וביצור סדרתי בכמויות קטנות בינוניות וגדולות של מוצרים בתחום האלקטרוניקה, ומעמידה לרשות לקוחותיה ניסיון עשיר ורב שנים, יחד עם צוות עובדים מנוסה, מקצועי ומיומן. לחברה מתקני ייצור משלה המאפשרים לממש עבורכם עבודות מורכבות ומקצועיות. הציוד שנמצא ברשותנו הינו מתקדם ביותר ובזכותו העובדים שלנו יכולים לבצע מגוון עבודות ברמת ביצוע ודיוק גבוהים ביותר.

הידע והמקצועיות הרבה שרכשה חברתנו בביצוע קבלנות משנה, מאפשרים לה לספק מגוון פתרונות Turn Key, בכל תחום: רכש, פיתוח, הנדסה, עיצוב, יצירת אב-טיפוס, הרכבה וייצור מוצרים אלקטרוניים בכל כמות נדרשת. בכל פרויקט שהיא מבצעת, ארוטק מקפידה על התאמת המוצר והשירותים לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

המוניטין הרב והמכובד שצברנו לאורך שנות פעילותנו, מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו שירותים ומוצרים ברמה בינלאומית, שאינם נופלים באיכותם מאלו של חברות אלקטרוניקה מובילות בעולם.

 

לא כל אחד צריך יכולות ייצור עצמאיות

יש לכם לקוחות עם דרישות לפריט או מוצר ואתם צריכים לייצר אותו עבורם אך אינכם בעלי קו ייצור משלכם, או אינכם יודעים כיצד לייצר את המוצר המסוים הזה? אל תתנו לכל אלו לגרום לכם לאבד את הלקוח. הפתרון הנכון הוא לפנות אלינו – חברת ארוטק. אנחנו מתמחים בעבודות הרכבה איכותיות וגם נוכל לעזור לכם לעבור מתהליך של פיתוח לתהליך של ייצור, בכל קנה מידה נדרש – החל מייצור אב טיפוס ראשוני, דרך ייצור כמות קטנה וייעודית ועד ייצור ארוך טווח של כמות גדולה.

 

מה חברת ארוטק יודעת לעשות?

  • ליווי פיתוח והעברה ליצור של  מוצרים אלקטרוניים בתקנים צבאיים ואזרחיים
  • הרכבה והלחמת מעגלים אלקטרוניים
  • חיווט ובניית צמות
  • זיווד אלקטרוני ואינטגרציה עד לשלב גמר המוצר ומשלוח לקונה הסופי כולל בדיקות חשמליות ופונקציונליות

ארוטק משרתת חברות רבות, ממגוון תחומים במשק: מערכות ביטחוניות, תקשורת, חקלאות והשקיה, ציוד רפואי ועוד. כל לקוחותינו נהנים משירות מקצועי ומדויק, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, הכוללים עמידה בלוחות זמנים, משלוח מהיר, מחירים תחרותיים ושירות אדיב.

 

מדוע כדאי לפנות לארוטק?

אחד היתרונות הגדולים של חברת ארוטק היא שאנו יכולים לשמש עבורכם כקבלן משנה. כך תוכלו לספק שירותים שונים מבלי להשקיע ביצירת תשתית מתאימה עבור משימה חד פעמית. לנו בארוטק בע״מ יש את כל מה שנדרש על מנת לתכנן ולייצר עבור הלקוחות שלנו, כולל כאלו שאנו משמשים עבורם כקבלני משנה, את כל מה שהם רוצים לספק ללקוחותיהם מתוך מגוון השירותים שלנו מבלי שיצטרכו להשקיע בהקמת תשתית, ועדיין לספק רכיבים איכותיים ביותר, המתאימים לפי דרישות או מפרטים ייחודיים. כך כולם מרוויחים – אתם, אנחנו וכמובן הלקוחות הסופיים.

כאשר אנחנו נכנסים לנעליים של קבלן משנה, אנחנו מעין אגף נוסף, חיצוני, בעסק שלכם, אליו פונים בכל פעם שיש משימה שעבור ביצועה הוא המתאים ביותר. אנו עוסקים כל העת במתן השירותים שלנו לעסקים שעבורם מתן שירותי תכנון וייצור אינו דבר יומיומי. כך אנו מקבלים הזמנות עבודה, הלקוחות שלנו (אתם) יכולים לספק טווח רחב יותר של שירותים ללקוחות שלהם – וכולם יוצאים מרוצים.

דברו איתנו, זה ישתלם לכם

חברת ארוטק היא חברה המתמחה בעבודות בתחום האלקטרוניקה ואנו משמשים, בין היתר, קבלני משנה לייצור אלקטרוני. מה זה אומר? אם אתם צריכים, למשל, לייצר עבור לקוח שלכם מעגל אלקטרוני – אבל אין לכם יכולות יצור או מתקנים תואמים – אנו נוכל לבצע עבורכם את העבודה ברמת מקצוענות גבוהה ביותר ולספק לכם מוצר ברמה גבוהה שיוצר במיומנות על ידי אנשינו אשר מחזיקים בניסיון רב בתחום.

אתם מוזמנים להצטרף לחוג לקוחותינו המרוצים. בואו לגלות מדוע כדאי לכם לייצר בארוטק – תוכלו להרחיב את מגוון השירותים שאתם מציעים ללקוחות שלכם והם יזכו לקבל מוצרים מוגמרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. צרו עימנו קשר בטלפון 08-8591817 עוד היום, ונשמח להעניק גם לכם את שירותי הייצור הטובים ביותר!

 

השארת תגובה