בנייה של אב טיפוס

על מנת לבחור את כשירותו של פטנט, מוצר חדש, דגם וכו' ניעזר בייצור אב טיפוס. אב טיפוס יהווה אינדיקציה לאיכות תכנון המוצר והאפיון ההנדסי שלו וגם יסייע לאמוד את תמחור המוצר הסופי. מדובר למעשה בשלב מכריע בתהליך הפיתוח כיוון שהוא תורם להכרת המוצר ומזהה את נקודות החולשה של המוצר ובוחן גם את כדאיותו הכלכלית. תפקידו של אב טיפוס להוכיח לנו עד כמה מוכן המוצר לצאת לשוק, האם ניתן להציג אותו למשקיעים וגם להבין באמת עד כמה הוא אפקטיבי ונותן מענה לצרכי השוק, עוד לפני שאנחנו מתחילים להשקיע בו כסף רב ולייצר אותו בכמויות.

Prototype

אב טיפוס הוא אכן כמו אבא של המוצר, הוא מהווה תבנית יסוד למה שיבוא אחריו, כאשר המוצרים שייבנו אחריו יהיו תמיד יותר איכותיים ומתאימים לצרכי הלקוח ממנו. בניית אב טיפוס מאפשרת לכל אחד לבחון את המוצר בשלב הגמר שלו, לבצע עליו ניסויים, לראות עד כמה הוא שימושי, לוודא שהוא עומד בכל העומס שמוטל עליו ועוד. אב הטיפוס עובר הרבה ניסיונות ובחינות מדוקדקות לפני שמחליטים על יצור המוני שלו. כדאי לזכור שאב טיפוס לא מוביל למוצר שמתפקד באופן מושלם. הרבה פעמים ההתעניינות היא בעיקר בצורתו החיצונית, הנוחות שלו וחוויית הלקוח שהוא משדר.

אז איך בונים אב טיפוס?

מומלץ לעבוד עם חברת אלקטרוניקה בעלת צוות מהנדסים מומחה לבניית אבי טיפוס. זאת על מנת לאפשר מימוש יעיל ואיכותי של צרכי החברה או היזם הנדרשים ליצור אב טיפוס. בתכנון ופיתוח אב הטיפוס נלקחים בחשבון המשקל, החומרים, הצורה והייעוד שלו. היום גם השימוש בהדפסת תלת ממד הפכה לסטנדרט בעיקר בעולם המוצרים המוחשיים, על מנת לקבל דגם של המוצר (הזיווד שלו) בעלות נמוכה וברמת אמינות גבוהה, המאפשר לבחון ולערוך שינויים במידת הצורך.

עבודה עם חברות אלקטרוניקה בישראל  מאפשרת קבלת מענה מהיר, יכולת עבודה בשיתוף פעולה הדוק לביצוע שינויים, ללא זמני משלוח ארוכים ועלויות משלוח גבוהות וללא פערי תקשורת ותרבות.

זקוקים לאב טיפוס אמין ומקצועי? חברת ארוטק מתמחה בפיתוח וייצור אבי טיפוס משלב עריכת המעגל ותכנון המוצר ועד הרכבת המעגל האלקטרוני וזיוודו ליצירת אב טיפוס עובד, בליווי צמוד ושרות אישי. צרו קשר בטלפון 08-8591817 ואנו נסייע לכם לבנות את האב טיפוס המושלם למוצר שלכם.