תכנון ופיתוח מערכות אלקטרוניות

מהן מערכות אלקטרוניות?

מערכות אלקטרוניות הנן צירוף של יחידות מכאניות ויחידות אלקטרוניות לכדי יחידה שלמה אחת, הממלאת פונקציות מסוימות ועומדת בדרישות שונות של הלקוח.

היחידה האלקטרונית מכונה מעגל אלקטרוני ומערכות בעלות מספר יחידות אלקטרוניות מכונות מוצר אלקטרוני, או מערכת אלקטרונית .

מערכות אלו יכולות לשמש במגוון רחב של מוצרים במשק כדוגמת קוצב לב, סמארטפון, מחשב, מכונית, מערכות בקרה בתעשייה, מכשיר שמיעה, צעצוע או טלוויזיה. השילוב והאינטגרציה של מעגל אלקטרוני ביחד עם חלקים מכאניים וחומרי פלסטיק יוצר ללקוח את המוצר הסופי.

פיתוח מערכות אלקטרוניות

השוק הגלובלי הפתוח מעודד כל יזם להכניס לשוק מוצרים חדשים שיקדמו את האנושות. אך בשל התחרות הגדולה, יש קושי ליזמים בהרבה מקרים, להביא את הרעיון שלהם לידי מימוש גם אם הרעיון טוב ובעל פוטנציאל.

הבעיה העומדת בפני אותם יזמים צעירים או אפילו חברות אלקטרוניקה קטנות הנה הפיכת הרעיון שלהם מהשלב התיאורטי למוצר ממשי איכותי ואטרקטיבי ללקוח בעלות תחרותית.

על מנת להפוך רעיון למוצר, נדרש לבצע בשלב ראשון תכנון פונקציונלי, תכנון אלקטרוני, תכנון מכני ופלסטיקה ובניית אב טיפוס לבחינה.

בניית אב טיפוס מצריכה ידע רב ושימוש בחומרים ובמכשור יקר שלא בהכרח נגיש לאותם יזמים. האפשרות העומדת לפניהם היא לפנות לחברת אלקטרוניקה ותיקה ומבוססת, שיש לה ניסיון בפיתוח ובניית מוצרים מסוג זה.
חברת ארוטק מתמחה בפיתוח וייצור אבי טיפוס: תכנון והרכבת המוצר בהתאם לתוכניות (ההיבט הטכני והטכנולוגי של בניית אב טיפוס) ותמיכה בתכנון המכאני של המוצר והתאמתו לפונקציונליות האלקטרונית. בתהליך העבודה, היזם יושב עם צוות ארוטק ויחד מתכננים ומפתחים את המוצר החדש .

מוצרי אלקטרוניקה

חברתנו מייצרת קשת רחבה ומגוונת של מוצרי אלקטרוניקה עבור צרכים ושימושים שונים של התעשייה והמשק: