תאורת LED לשימושים מיוחדים

השימוש בתאורת LED להארת חללים תעשייתיים, משרדיים ופרטיים קיים היום במקומות רבים. כמו כן, גם המעבר לשימוש בתאורת LED לשימושים חיצוניים בגינה ולתאורת רחוב הופך לפופולרי.

תאורת LED יכולה לבוא לידי שימוש גם בסביבות ייחודיות כגון בתאורה תת מימית באקווריומים, בברכות דקורטיביות ובבריכות שחיה

תאורה לאקווריום חייבים לבחור בקפידה, שכן התאורה משפיעה בצורה ניכרת על הצמחייה ועל הדגה באקווריום. אם עד היום אנשים בחרו נורות פלורסנט קטנות בגדלים, צורות וצבעים שונים, נורות ליבון וכן נורות מטאל שהצליחו לחקות בצורה יפה את אור היום, כיום רוב האנשים בוחרים תאורת LED לאקווריום. הסיבות לבחירה זו הן:

  • זמן הדלקה – נורות LED נדלקות מידית וזאת לעומת שאר סוגי הנורות שנדלקות תוך חצי שנייה עד חמש שש דקות.
  • עמידות – אם נורות כספית, מטאל ופלורסנט מחזיקות מעמד בין 6,000-8,000 שעות, תאורת LED לאקווריום תחזיק מעמד 50,000 שעות ויותר. דבר זה מאפשר חסכון ניכר ומקל על התחזוקה של האקווריום.
  • עבודה במתח נמוך שמתאימה לתאורה במים

אלו הן רק חלק מהיתרונות של תאורת LED לאקווריום בהשוואה אל סוגי תאורה אחרים. חשוב לקחת בחשבון שהתאורה שמופקת מנורה אחת של LED אינה מספיקה לאקווריום בינוני עד גדול ולכן חשוב להתקין מערך תאורה המשלב בתוכו מספר נורות ומערכת בקרה מותאמים למבנה וצרכי האקווריום.

בארוטק נשמח לתכנן אתכם את מערך התאורה לאקווריום ולבריכה, על פי הגדרות הצרכים של המתקן והסביבה בו מותקן וליישם עבורכם את מערכת תאורת ה LED  המתאימה.