תכנון,עריכה ורכש כרטיסים

אתה יודע להגדיר את דרישות יצור, אך לא מוצא חברה אשר תבטיח עבורך כרטיסים מודפסים איכותיים? פנו עכשיו אל חברת ארוטק, ובואו ליהנות מפתרונות אלקטרוניים מתקדמים כולל עריכה ויצור כרטיסים מודפסים מסוגים שונים.

תהליך ייצור מעגלים מודפסים

כרטיס מודפס הוא חלק מרכזי במוצר האלקטרוני. בחברת ארוטק שואפים להגיע למוצר הטוב ביותר האפשרי ולכן אנו עובדים עם יצרנים מוסמכים בלבד בארץ וחו"ל, כדי להבטיח ללקוחותינו הגדולים והקטנים כאחד, יצור כרטיסים מודפסים באיכות גבוהה, במחירים אטרקטיביים, ובלוח זמנים קצר ומדויק.

בדרך דומה, ארוטק בחרה ספק אמין ביותר ליצור מצעים קרמיים למעגלים בעלי הספק גבוה או מתח גבוה כמו ספקי כוח, או מעגלים העובדים בתנאי סביבה קשים.

על מנת להעניק ללקוחותינו פתרונות אופטימליים עבור מעגלים מודפסים, ייצור המעגלים מתבצע על פי קבצי גרבר ולפי התאמה מדויקת ומלאה למפרט הייצור של הלקוח. המעגלים המודפסים מיוצרים ממגוון חומרים איכותיים הן עבור דגמים והן עבור ייצור המוני ועוברים בקרת איכות קפדנית לפני ההרכבה.

יצור הכרטיסים המודפסים משולב בהכנת מסכות הדפסת בדיל בעלות נמוכה והתאמה מלאה לכרטיסים. המשמעות עבור הלקוחות היא תהליך ייצור מהיר ותוצאות מרשימות.

המיוחד בחברת ארוטק הוא השירות המיוחד והאינדיבידואלי שמקבל כל לקוח, תוך מתן עזרה רחבה בכל נושא טכנולוגי ויחס אישי, גם אם אתה לקוח קטן, יזם מתחיל או כל אחד הזקוק לעזרה בתחום.

מעגלים מודפסים גם בכמויות קטנות

חברות מקדישות נתח מכובד מזמנן לשיפור מוצרים קיימים ולפיתוח חדשים, הנמצאים בשלבי אב טיפוס ופיילוט לפני ייצור המוני.

יחד עם זאת, יצרנים רבים בתחום היצור והרכבת המערכות האלקטרוניות מעניקים עדיפות נמוכה להזמנות בקנה מידה קטן ואף בינוני.

בכדי לתת מענה לצרכי השוק אנו בארוטק מקבלים גם הזמנות ייצור בקנה מידה קטן בהתאם לדרישות ולפי הזמנות קיימות של לקוחות החברה והצרכנים שלהם.

מעגלים מודפסים בסטנדרטים מובילים

בארוטק תהליכי הייצור ליצור הכרטיסים המודפסים עומדים בכל דרישות התקן המחמירות ביותר, לרבות תקן ת"י 9001 (2015) עבור פיתוח וייצור של מוצרי אלקטרוניקה וכן התאמה לסטנדרטים של תקן RoHS המקובל באירופה.

יתרה מכך, חברתנו חרטה על דגלה לפעול באופן שוטף לשיפור איכות המוצרים והשירותים שהיא מספקת. זאת על ידי פיתוח הליכים מיוחדים, שימוש בטכנולוגית המתקדמות ביותר והקפדה על הליכי ייצור באיכות נטולת פשרות, עם דגש על קיצור תהליכי ייצור המעניק ללקוח יתרון משמעותי בשוק.