הרכבת מעגלים אלקטרונים, מיקרואלקטרוניים

חברת האלקטרוניקה ארוטק מתמחה בכל הקשור לטכנולוגיות אלקטרוניות מתקדמות, לרבות הרכבות מיקרואלקטרוניות, בטכנולוגיות הההיבריד , הרכבות מעגלים וכן יצור מעגלים מודפסים. הניסיון והידע המקצועי שלנו מתבטאים בשירות מצוין, בעמידה קפדנית בלוחות הזמנים, ובאיכות העבודה שמבוצעת בדייקנות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. בנוסף, אנו תומכים בכל פעילות ייצור ברחבי הארץ ברמת אמינות נטולת פשרות, עבור מחירים הוגנים וכדאיים.

הרכבות מעגלים אלקטרונים

הרכבות מעגלים אלקטרונים מהוות אמצעי חשוב עבור אפיון, פיתוח וייצור שלל מוצרים מתחומים שונים בתעשייה האזרחית והצבאית. למען מטרה זו אנו אוחזים בכל הידע, הניסיון והכלים הדרושים לשירותי הרכבות מעגלים אלקטרוניים, הנשענים על טכנולוגיות מתקדמות ומגוון פתרונות מובילים העומדים בדרישות תקן ISO-9001. לשם כך, אנו נעזרים בקווי SMT אוטומטיים המסוגלים ליישם מעל עשרים מיליון רכיבים בכל חודש. כמו כן, על מנת לספק לכם כמה שיותר מהר מוצר באיכות הגבוהה אנו עובדים עם מערכות הניהול המתקדמות ביותר בשוק, המפקחות על הליכי הייצור באופן מדויק למפרט הלקוח.

הרכבות מעגלים מודפסים

מאחורינו ניסיון עשיר בהרכבות, פיתוח וייצור של מעגלים מודפסים מתקדמים עבור תעשיות שונות בישראל, לרבות תעשיות רפואיות, צבאיות ואזרחיות. כפועל יוצא מכך, אנו בארוטק מבצעים יצור הכרטיסים המודפסים ,והרכבות המעגלים המודפסים בהתאם לדרישות תקן ROHS המקובל בעולם. ההתאמה כוללת שימוש רק בחומרים שהתקן מאשר ועמידה בדרישות תהליכי ייצור. כך למשל, אנו מבטיחים את אמינות ואיכות הרכבות המעגל המודפס ומניעת חימום יתר שלו על ידי שימוש בחלקים, רכיבים וחומרי הדפסה המבוססים על אותה טכנולוגיה. לשם כך פיתחנו הליכים וציוד הרכבה ייחודי בעל התאמה מלאה לתכונות חומרי המעגל המודפס. כל זאת, במטרה להעניק לכם מוצר מתקדם המסופק באיכות הגבוהה ביותר, עם עמידה דקדקנית בלוחות הזמנים ובמחיר אטרקטיבי  במיוחד.

הרכבות מיקרואלקטורניות בטכנולוגיות ההייבריד

שירותי חברתנו כוללים גם הרכבות מיקרואלקטרוניות בטכנולוגיות ההיבריד. זאת, עבור חברות רבות בתעשייה לרבות חברות הייטק וסטארטאפ, חברות תקשורת, תעשיות צבאיות ותעשיות מענף הרפואה. בעת הרכבות של מעגלי אלקטרוניקה זעירים אנו מתבססים על מצעים קרמיים עליהם  מזוודים רכיבים מותאמים, ולבסוף אורזים את החלקים במארז מתאים. כמו כן, אנו מספקים פתרונות Turn Key בסטנדרטים בינלאומיים  משלב הרעיון ועד לקבלתו של המוצר הסופי.

להזמנות ומידע מקצועי נוסף

להזמנת מוצרי ושירותי חברתנו ניתן ליצור קשר עם נציגינו בטלפון 8591817 – 08. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם כל מידע מקצועי נוסף הנחוץ לכם.