נורות לד קטנות ופרקטיות

נורות לד קטנות כפי שמספקת חברת ארוטק מעניקות לכם פתרון פרקטי, אסטטי, ייחודי וחסכוני לעיצוב החלל. הן יכולות לשמש בבטחה למגוון צרכים בבית, ברכב ובעסק והן ניתנות להתקנה באינספור תצורות בהתאם לצרכי עיצוב ובקשות אישיות.

היתרונות של נורות לד קטנות

אמנם נורת לד קטנה אינה מספקת הרבה אור, אולם אם מקבצים סביבה עוד נורות הן יעניקו לאורך זמן אור בהיר, אחיד ונעים המתאים לצרכי תאורה ואווירה כאחד. בנוסף, נורות לד קטנות מסופקות בשלל גוונים וגדלים, החל מנורות קטנות ועד לנורות זעירות המחוברות במאות ואף באלפים לפסי לד. נורות אלו בעלת רמה מאוד נמוכה של צריכת חשמל, אינן מתחממות או נשברות, ולכן הן מתאימות לשימוש גם במקומות נמוכים ובסביבת ילדים, למשל לאורך מדרגות או מסדרון.

אינספור אפשרויות עיצוב

עם שלל סוגי נורות לד קטנות שחברתנו משווקת אין גבול לאפשרויות העיצוב העומדות בפניכם. לדוגמא, נורות אלו מתאימות לכל חלל בבית, מהסלון והמטבח, ועד לחדר ארונות והארת אקווריום. כמו כן, ניתן להתקינן בתקרה, בקירות, בנישות, מדפים וברצפה במגוון תצורות ומרווחים שונים, כשהן גלויות או שקועות ומוסוות. הן יכולות לשמש אתכם לצרכים פרקטיים כמו בישול, אכילה, כתיבה וקריאה וגם לצרכים אסטטיים על ידי פיסול החלל ויצירת אווירה ייחודית בו.

הזמנת  נורות לד קטנות

להזמנת נורות לד קטנות למגוון צרכים, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם ארוטק בטלפון 08-8591817 או בדוא"ל  [email protected].